vrijdag 13 februari 2015

Zin in


Zo,.. m'n tas staat grotendeels gepakt voor De handwerkbeurs in Zwolle!!
Nog even een broodje bakken voor morgen want dat was helaas op in de winkel.
Het kruidvat kwam net met een mooie aanbieding voor een treinreisje dus ga ik morgen al breiend naar Zwolle. Wie weet komt m'n sjaal nog eens af.


Want al zoekend naar ander garen in de voorraad waar ik nog steeds een kleurtje bij moet hebben omdat het anders zo saai is kwam ik deze blauwe tegen voor bij mijn Noro Taiyo garen waar ik een Dreambird shawl van wil maken.


Even een kleine update van mijn caravan deken ik heb nu 41 strepen.
Verder heb ik vandaag Rits aan de meter gekocht dus ik kan binnenkort aan de kussens van de caravan beginnen en de caravan verder opknappen zodat ik er dadelijk weer lekker erop uit kan.  


Kijk dit zijn die mooie maar saaie kleurtjes, ik heb hier de blauwe erbij gelegd want denk ik best een mooie match is. Ik wil er een mooi  fair isle vest van breien.
Welk kleurtje zouden jullie erbij doen??

Ben benieuwd...... morgen wil ik er nog wat bij zien te vinden.
nu eerst nog even een feestje en dan morgen een hele dag feest op de beurs ;-)




2 opmerkingen:

juffrouw Ooievaar zei

Heel veel plezier:-)

petronille zei

Heel veel plezier op de beurs! Al die uren in de trein, dan moet je wel opschieten met je breiwerk. En die dreambird... Om van te kwijlen, zo mooi! Ik ben bang dat ik daar niet genoeg geduld voor heb. Fijne dag!