maandag 18 augustus 2014

Weg gevertjes / Give aways

Ik zei vorige week al dat ik wat weg te geven had.......
maar ja voor dat je het week is je week weer voorbij 
en zat ik dit weekend in Luxemburg.

Ik heb nogal eens prijs bij de vriendenloterij maar vaak kom ik er niet toe om ze te gebruiken of het is niet in de buurt ofzo dus heb ik liever dat een ander er plezier van kan hebben.
Dus deze heb ik te verloten:


Ik heb 2 kaarten/2 pers. voor sauna entree bij de Zwaluwhoeve in Harderwijk.(4 pers)
Deze zijn geldig t/m 31 augustus 2014 
dus dat is al heel snel.


2 cadeaucheques van Ici Paris XL 
Deze zijn geldig tot 15 oktober 2014


En 2 bioscoop bonnen voor Pathe bioscopen.(2pers)
Deze zijn geldig tot 31 maart 2015.

Dus ben je geinteresseerd in een van de bonnen laat dan een berichtje achter in welke van de bonnen en voor hoeveel personen.

Ik zou het leuk vinden als je het zou willen delen zodat er meer mensen zijn die er gebruik van zouden kunnen maken.
Volger worden mag altijd en vind ik erg leuk maar is niet perse nodig.

Ik zal volgende week de uitslag bekend maken.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wat leuk!! Ik doe graag mee! En dan ga ik voor de bioscoopbonnen. Wie weet kan ik met mijn man een avondje naar de film gaan. Op mijn blog organiseer ik ook een give away. Hopelijk vind je het leuk om hier ook aan mee te doen: http://friemelentinus.blogspot.nl/2014/08/give-away.html?m=1
Volger van je blog ben ik al een tijdje! Enne..morgen zal ik een linkje van jouw give away op mijn blog plaatsen!
Groetjes, Lotte

Villa Zeezicht zei

Oh, ik denk dat mijn dochter de bon(nen) van Ici Paris helemaal te gek zou vinden! Ik loot graag voor haar mee!!

JoJo zei

leuke weg gevers zeg. Ik kan hier de kids zeker blij maken met de bioscoopbonnen.Dus ik doe dar graag voor mee.

Unknown zei

Hoi hoi
Wat lief en aardig van je om de bonnen te gunnen aan iemand anders die er nog wel wat mee kan. Ik kom je een blog via link my stuff tegen en ga hem zeker even door neuzen.

Ik zou graag mee doen voor de bioscoop bonnen voor mijn twee kleintjes dochtertje van 4 en zoontje van 6 die vinden het geweldig om een film op groot scherm te zien.

lucie zei

Als het nog kan wil ik ook wel meedoen met de bioscoopbonnen!

groetjes Lucie