zondag 18 mei 2014

75 Bloemblokken

Nee die heb ik nog niet gehaakt hoor.
het is een nieuw boek wat ik heb gekocht.


Ik vond er wel leuke blokken in staan.


Euh ja ik moest wat rustiger aan doen want mijn handwortelbeentjes onder mijn duim zaten niet meer aan de zijkant maar wat meer naar boven. Tja moet je ook maar niet zo gevaarlijk doen he.....een koekepan optillen wie doet dat nou.......???

Maar hoe doe je dat, rustig? 


Dan maar een blok uitproberen of zou dat er ook niet zo goed voor zijn?


Maar ja je moet toch wat.


Altijd beter dan planten uitspitten en je tuin onkruidvrij maken toch?

Dat heb ik dan ook een paar dagen later maar weer gedaan.
Rustig en ik gaan niet samen.


2 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Oeps.. rot joh! Kun je nu wel spinnen dan woensdag? Nou, in ieder geval sterkte, en geniet van het mooie weer!

Metsmaakgehaakt zei

Ohh wat vervelend sterkte