vrijdag 31 januari 2014

Zwaar werk

Bij leuke dingen horen nu eenmaal minder leuke dingen.


Een vies vachtje is heerlijk 
maar het wassen is een heel werk.


Dan moet dat schone vachtje ook nog geplukt en gekaard worden.


En dat is voor mij heel zwaar werk.
Nou heb ik ook wel het idee dat ik het niet helemaal goed doe. 
Ik hoop dat er een keer iemand is die mij dat voor kan doen en laten voelen hoe het moet en hoe zwaar het echt is.


Nou lagen die handkaarden ook al wat jaren te wachten en waren wat geroest je ziet ook dat de wol nu steeds lichter wordt als het van de kaarden af komt.
Dus ik hoop dat ze dadelijk gewoon weer schoon zijn en anders zal ik nieuwe moeten kopen.
En als het inderdaad zo zwaar is dan zal ik toch moeten gaan denken aan een kaardmolen, want dat gaan mijn handjes niet leuk vinden.

Maar ja als ik van het weekend m'n nieuwe wieltje wil uitproberen............
Ik vind het wel een heel erg leuk gezicht zo'n mandje vol met batts.


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oef, dat handkaarden vind ik ook niks ;) Heb dankzij een heel lieve bloglezeres een kaardemolen in mijn bezit gekregen, echt super!!! Maar ik vind jouw wolletjes prachtig schoon, complimenten hoor! Veel plezier morgen :)

Doortje Dartel zei

Wat een werk zeg! Jij hoeft niet meer naar de sportschool :).
Maar wel geweldig om zo je eigen wol te maken. Succes met je nieuwe spinnenwiel.

Linda zei

Dat kaarden lijkt mij ook een pittig klusje maar je wolletjes zien er prachtig uit!!

DELETED zei

prachtig...ik heb u via andere haaksters gevonden..ik zal zeker bezoeken..groetjes