woensdag 1 januari 2014

De Tweede week

Ook de 2e week is omgevlogen zeker met de onderbreking van de kerstdagen.

Ik maakte voor de kinderen een klein kerstpakket met allerlei lekkers.


Een paar kerstbordjes voor de kleine kinders en natuurlijk nog een paar kerst knutsels.

Voor A Stelde ik ook nog een Nagel-art-verjaardags-tasje samen(vergeten te fotograferen), want zij is 24 december jarig.  
Ik vond dit boek en vond dat echt iets voor A, samen met wat nagellakjes, nagelstickertjes, remover, kunstnagels ging dit in het tasje.


Ook maakte ik voor haar nog een geld envelopje.
Een tijdje terug kocht ik bij Ikea cadeau tasjes en cadeaupapier met dezelfde print dus deze gebruikte ik daarvoor.
Ik maakte het envelopje van een wc rolletje (idee van ... internet)
Beplakte het met het cadeaupapier, bedrukt tape en wat glinster-kraaltjes en -bloemen. 

Dat was lang geleden dat ik zo heb zitten freubelen!! Heerlijk.



1e Kerstdag was het geweldig weer en zijn we nog even buiten gaan spelen ergens op een buitenplaats genaamd 'De Hilm' in Strijbeek.

Door de storm van de dag ervoor waren er veel takken afgewaaid, waaronder dennentakken en dennenappels. Al wandelend heb ik van alles aan takken, bladeren en mos verzameld en nog een klein kerststukje gemaakt voor op de tafel. Gewoon simpel met een paar kerstballen die R als geintje had gekregen met z'n 'afscheidsfeestje' van 't werk. 

2e Kerstdag hadden we nl nog (voor mij lease)kinderen voor de lunch.
Toevallig waren er net 2 groenten potjes leeg dus deze hebben we omgeturnd als licht potjes.



Het was een lekker relaxte Kerst.

Geen opmerkingen: