donderdag 30 januari 2014

Spannend..........!!!!

Ooooeeeeehhh............. 
nu kan ik normaal al niet wachten totdat het weer weekend is maar nu zal de vrijdag helemaal wel lang duren!!

Weten jullie nog dat ik voor de vakantie een vachtje had gekocht.
Daar wilde ik in de vakantie aan beginnen samen met het wieltje wat al jaren geduldig stond te wachten tot ik weer eens zover was.
Nu was ik wel zover alleen het wieltje nog niet, nergens in de garage kon ik de andere onderdelen vinden.


Tot een tijdje terug ik alle onderdelen weer vond in een plastic tas.
Nu staat ie binnen en blijkt dat de lijm niet meer lijmt en alles dus opnieuw gelijmd moet worden.
en nog een klein probleempje .........hij neemt een beetje veel ruimte in beslag in mijn kleine huisje.

Dus ging ik op zoek naar een ander spinnewiel.
Ik heb vroeger een model als een Louet S10 gehad die mijn vader voor mij had gemaakt maar heel weinig mee gewerkt dus bij een verhuizing weg gedaan.
Na wat speurwerk op internet zag ik dat de meeste mensen leren spinnen op zo'n wieltje dus marktplaats maar eens onveilig gemaakt.
De eerste had opeens een hogere bieder ........helaas.
Maar vanavond werd ik gemaild met de vraag of het een serieus bod was en of ik wilde bellen.

Dus Tadaaaaaaaahh


Dus als alles naar mijn zin is ben ik zaterdag de nieuwe eigenaar van dit wieltje en kan ik een begin maken met het weer leren spinnen..............
Maar morgen eerst nog een dagje werken.

Ikke is Lady Ongeduld!!!!

Pppppfffttt is het al zaterdag???

4 opmerkingen:

marian'ne m zei

Hihi, spannend he !! Ook ik heb na jaren weer een spinnenwiel staan om het weer eens te proberen !!

Succes én veel plezier !!

Evelien zei

Haha, je geduld wordt lekker op de proef gesteld!
Ik weet denk ik al wat jij dit weekend gaat doen ;)

CarlaK.be zei

:-) Nog maar één keertje slapen...
Veel succes en plezier met je nieuwe spinnenwiel!
Liefs!

Anoniem zei

Wat leuk dat je een wieltje gevonden hebt!! Hier ga je vast heel veel plezier aan beleven! En, als je het leuk vind, schuif gerust aan bij de spingroep, gezellig!!