vrijdag 24 januari 2014

Opruimweekend


De blauwe druifjes staan al volop in bloei.
Ik wordt hier altijd zo vrolijk van, zeker als het zonnetje er op schijnt.


En als het zonnetje dan schijnt dan trek ik er toch weer even op uit.


Nou kon ik helaas maar een klein rondje doen,
maar beter dan niets.








Ik hoop niet dat het al te eentonig wordt
maar de wandelingen zelf worden in ieder geval nooit eentonig.
Zucht.......wat kan ik daar toch van genieten.

Het was heerlijk weer, geen wind en het zonnetje had genoeg kracht.
Zelfs zoveel dat ik vanmiddag buiten in de tuin heb zitten breien.
Bakje koffie, mini muffin erbij......... :-)

Ik heb de Glam Shell Shawl gepakt om weer eens een stukje aan verder te breien.
En ik heb genoten van het zonnetje!!



En dat is maar goed ook want van het weekend zou het een stuk minder zijn aan weer en.......
Ik moet hoognodig hier weer eens orde op zaken gaan stellen.

De kasten zijn nog steeds niet helemaal terug ingeruimd waardoor het overal een rommeltje is.
Dus morgen de bomexplosie ruimen en dan kunnen we daarna weer lekker gaan freubelen.
Hopelijk schiet het een beetje op.

Fijn weekend!!




5 opmerkingen:

Linda zei

Mooie plaatjes en fijn opruimweekend;-))

Anoniem zei

Het blijft gewoon mooi daar bij jou, en gisteren was natuurlijk ook een uitgelezen dag!! Je sjaal wordt prachtig, wat een bijzonder patroon. Fijn weekend!!

Unknown zei

Wat een prachtige foto's! Je sjaal wordt erg leuk! Groetjes, Lotte

wendela zei

prachtig foto's! Van de natuur blij ik genieten, is altijd mooi! Je sjaal is ook erg mooi. doe je het op een rondbreinaald?

Marbada zei

Ja Wendela ik brei 'm inderdaad op een rondbreinaald, denk dat er op een gegeven moment teveel steken opstaan dan dat er op een gewone naald passen en ik ben inmiddels wel gewend aan korte naaldjes.