zondag 19 januari 2014

Opruimen


De overgang van kerst naar gewoon gaat bij mij net zo in etappes als het optuigen.
De eerste week na de kerst had ik nog vrij en vond het nog wel gezellig om het nog even zo te laten.
De tweede week had ik echt geen tijd om alles op te ruimen.
Nu na de derde week vond ik het toch wel hoog tijd worden om de kerstboom af te tuigen haha
19 januari en dan nog steeds een kerstboom hmmmm das wel heel raar........
maar zoals je ziet op de foto liggen de ballen en slingers voorlopig nog in een mand wachtend, op de dozen die uit de garage gehaald moeten worden(daar had ik vandaag nog geen zin in, sssttt).
Sommige dingetjes mogen altijd nog wat langer blijven zoals het engeltje van Little Wingels(die vind ik zo schattig!!!) 


So cute, die vleugeltjes, die voetjes, die haartjes, dat smoeltje......... (euh te zien bij de collage hihi)


De denneappels zijn een plekje opgeschoven en vervangen door blauwe druifjes.


En ook buiten maar gelijk een beetje opgeruimd en de lantaarn weer opgeknapt.

1 opmerking:

Doortje Dartel zei

En nu het vaak nog zo donker is dan zijn die lichtjes maar wat gezellig om aan te hebben.
Geniet er maar gewoon van en het opruimen komt vanzelf wel :).