woensdag 1 januari 2014

Nog meer nieuws

Afgelopen maandag ben ik nog maar even verder gegaan met winkelen dit keer in Dordrecht omdat ik nog een heel leuk shirtje had gezien en deze niet in mijn maat in Maastricht te koop was.
Ik heb nog van alles kunnen vinden alleen niet meer dat ene shirtje.....haha.

cerise, bruin, paars, bruin, olijf en zilvergrijs

Zo vond ik deze wol bij de boekenvoordeel van Pingouin 'Pingofine'
Een hele zachte acryl, hij voelt heerlijk aan.
(nld 3-4)

Ik besloot op Oudjaarsavond nog een nieuw project te starten, mooi om een oud jaar mee af te sluiten en  nieuw jaar mee te beginnen.


Dit moet een col worden. Ik was al een heel stuk verder maar vandaag met daglicht vond ik het licht grijs er absoluut niet mooi bij en heb ik dus een heel eind uitgetrokken.
Ik gebruik 2 draden en haaknld 8mm en de moss-stitch.



Ook deze wol 'Pingo songe' heb ik gekocht voor een col.
Het is grijs/creme/taupe gemêleerd. 

Op naar een Nieuw creatief 2014!!

En voor iedereen natuurlijk een Goed, Gelukkig en Gezond 2014!!

1 opmerking:

Marion zei

Heel mooi die gemixte kleuren.
Jij ook een gezond en creatief 2014.