maandag 13 januari 2014

Heerlijke vrijdag

Wat een superweertje was het vrijdag!!
Lekker hoor dat zachte weer zo heb ik nog wat extra tijd om de tuin op te knappen.


Mijn kleine stoere tuinman laat overal zijn sporen na. Ik zou 'm moeten leren z'n spullen op te ruimen maar aangezien oma zelf altijd al d'r eigen spullen al vergeet op te ruimen....
En ik vind 't stiekem heerlijk dat er hier en daar wat ieniemini spullen liggen.
Laarsjes, speeljasje, speelgoedjes, ieniemini tuingereedschap enz. enz.



Ook maakte ik deze col nog af voor het weekend.
Hij is bruin met cerise/lime/paars.


Hij is heerlijk zacht en warm.


En terwijl ik druk was in de tuin met m'n stoere tuinman was zijn mama druk aan de bak in de keuken.
Heerlijke onverantwoorde cakejes met bosbessen, advocaat en chocolade.
Mmmmmmmmm.

En 's avonds nog heerlijk muziek gemaakt, gelachen en gefeest met vrienden!!
Topdag!!!

Geen opmerkingen: