zondag 19 januari 2014

Boffen..........

Ja ik vind dat ik enorm bof!!!
Ik woon een zo'n geweldig mooi gebied.


Vandaag weer een ander stuk gedaan van de Zwaakse Weel( ik denk de blauwe route van natuurmonumenten. ja denk ik want ik loop zomaar een eind)


Ik heb grotendeels de onverharde paden gekozen.


Wat af en toe een beetje glibberen was ......... ;-)
Beetje avontuur.


Een rondje van ongeveer
 7km.




Altijd net je toestel niet in je handen als ze opeens op je af komen vliegen.


Zo mooi!!!



Zo super mooi....







Prachtige stukken moeras gebied.


Boterbloempjes, madeliefjes, rozen .......staan gewoon te bloeien!! 



Zelfs de vlieren op de dijk lopen al uit, zie je de bloesem zitten??
Oei als het nu maar niet meer gaat vriezen want dan wordt het dit jaar geen vlierbloesem- en vlierbessen siroop. :-(


Een Buizerd die opeens weg vloog. Helaas net iets te ver weg om een scherpe foto te krijgen.
We hoorde 'm al een tijdje krijsen.

Bonte Spechten sjeezen voorbij, de pimpelmeesjes fluiten alsof het voorjaar is.

En wil je wel geloven dat ik dan 300% geniet als ik hier wandel en dan voel ik me echt super bevoorrecht en dan zeker met weer zoals vandaag.


We hebben zelfs buiten gegeten!!!
Het was zo heerlijk in het zonnetje.


Een heerlijk soepje gemaakt, zelf gebakken brood en heerlijke Quiches gemaakt door een vriendinnetje.

Helaas was het zonnetje opeens verdwenen achter een grote dikke wolk en dan is het net iets te fris.
Maar dan nog!!! 19 januari en dan buiten eten.

Dus weer een TOP dag!! 




4 opmerkingen:

Evelien zei

Wat een fijne foto's! Dat je van vandaag genoten hebt dat geloof ik graag :)

Anoniem zei

Mag ik heel eventjes een beetje jaloers op je zijn ;)? Je woont inderdaad prachtig! Dank je voor het meegenieten van je mooie foto's, we moeten daar ook snel maar weer eens heen, veel te lang geleden!!

Marbada zei

Haha ja hoor dat mag, dat zou ik ook zijn maar gelukkig is het dichtbij nietwaar........
Mocht je wandel gezelschap willen hebben ..........ik wil gerust je gids zijn!! ;-)

Linda zei

Oooo jij woont inderdaad prachtig, ben wel een beetje jaloers en de winterkou zou inderdaad een hoop kapot maken, dan maar op naar de lente;-))