zondag 26 januari 2014

2e dag.........

..........ook overleefd.
Maar niet zo veel gedaan als ik had willen doen, ik was gewoon veel te moe.
Het is wel wat opgeruimder...........

En de Minions waren heerlijk!!!
Die ben ik natuurlijk eerst wezen proeven.


Te moe om op te ruimen betekend dan wel weer meer tijd om te freubelen.
Dus dan maar op de bank met een handwerkje.


Buiten is het druilerig weer.
De kaarsjes maar aangedaan en de cv standje hoger.


 Dus binnen is het cosy and comfy oftewel knus en gezellig.


Ik heb weer een paar toertjes aan de sjaal gebreid en ik heb de Moebius afgemaakt.

Gewoon gehaakt in stokjes met nld 8mm met een garen van Pingouin 'Pingo Songe'.
Het is creme met zand.
Hij is heerlijk zacht en warm.

Ook wel iets voor de zomer maar dan gebreid van een heel dun licht mohair garen, ik heb vast ergens nog wel een bolletje liggen. Binnenkort maar eens op jacht in de garage.


En als het heel koud is kan ie ook nog dubbel om mijn nek maar dan moet het wel heeeeel koud zijn.


In de tussentijd heb ik natuurlijk alweer een nieuw project bedacht.
Ik heb m'n kleren uitgezocht dus daar zaten wat t-shirts bij in de goede kleuren en ik had vorig jaar bij de Act.ion wat textielgaren en Funny garen gekocht.
Ik ben altijd van de voorraad, das heel handig want dan heb je altijd wel wat in huis maar dat resulteert dan ook wel in een aardige stapel curverboxen vol met garen want ja ik heb nu eenmaal niet zo heel veel tijd. In ieder geval niet genoeg om alles op te breien.
Maar van dit garen wil ik nu een matje gaan haken voor naast m'n bed want de vloer kan af en toe behoorlijk koud zijn (onderkant moet nog geisoleerd worden).

Dus we kunnen weer aan de slag!!!

Ik zie trouwens weer nieuwe volgers ....welkom, gezellig!!


Geen opmerkingen: