zaterdag 25 januari 2014

1e dag..........

................overleefd..............
Phoephoe dat was een klus maar de kasten zijn weer terug ingeruimd en er zou zelfs een logee kunnen blijven slapen ...........
Nou doen logees dat altijd toch....???......anders is het visite.... duh!!
Ik bedoel alleen maar dat het logeerbed weer zichtbaar is.
Niet dat het al helemaal spik en span is maar het begin is er.
Morgen foto's nemen van het een en ander zodat het weer op internet kan want leuk al die spullen maar ik heb maar een klein huisje.
Ik moet wel zeggen dat op dit moment elk vezeltje in mijn lijf pijn doet maar helaas, morgen nog een dagje en dan maar hopen dat ik het niet al te veel/lang hoef te bekopen.



De narcisjes komen nu ook voorzichtig kijken.
Heerlijk die voorjaarsbloemetjes.


Tussen de bedrijven door heb ik onder het genot van een bakje koffie nog wat verder gebreid aan mijn sjaal.
Tenminste eerst weer een stuk uitgehaald want er zat een fout in .........dacht ik...
na een paar toeren uithalen zag ik helemaal geen fout....zucht.
Snel m'n steken maar weer op de naald gezet en verder gebreid.
Ik zou nu over een 30nld al aan de rand moeten beginnen maar dat lijkt me erg snel, volgens mij wordt ie dan veel te kort/klein. Iemand ervaring met deze Glam Shell Shawl???


Ook heb ik tussendoor nog brood gebakken want dat was op en ik had net nieuw meel gehaald.
Dit keer weer eens kant en klaar.
Meestal vind ik dat enorm tegenvallen maar deze is wel lekker.


heerlijke meergranen broodjes.
Zo'n sneetje warm met een beetje roomboter.......mmmmmmm.

En nu giert de wind hier om het huis, het regent, dondert en bliksemt!!!
Met andere woorden het spookt hier!!
Niet normaal.
Tja dat is ook Zeeland/ Nederland.......

Voorlopig blijf ik lekker met mn voetjes hoog, glaasje wijn erbij.
Morgen verder, dan is er weer een dag.
Eens kijken of ik vanavond nog iets aan m'n Moebius sjaal kan doen, misschien kan ik hem zelfs wel af maken, wie weet.


Morgen op verjaardag bij mijn oudste, B.
S bakt graag en heeft ze nu ook weer bruin gebakken.
Leuk he??!! Minions van de geweldige tekenfilm Despicable me.
Ik vind ze echt supergaaf!!
Jammer dat ik niet meer op school zit anders zou ik dit willen trakteren.


Fijne avond.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een weer hier hè, niet normaal meer!! Ik ben net thuisgebracht, zou eigenlijk op de fiets van Veere naar huis moeten maar dat durfde ik echt niet aan door dit heftige onweer, storm en hagel!
Ga jij maar lekker op de bank relaxen, even bijkomen van al het werk.. goed plan! De cakejes zijn geweldig mooi, wat knap! Fijne dag morgen!!

Marbada zei

Verstandig van je Lupineke want dat had niet echt veilig geweest!!