zondag 17 november 2013

Hèhè Eindelijk!! 2

Ook dit is zo'n project wat maar voortduurde door allerlei omstandigheden.
Een kamertje waar nog iets aan gedaan moest worden. Iedere keer als ik er weer aan wilde beginnen was er altijd wel wat waardoor ik er weer niet aan verder kon gaan. Ik had het vieze zeil en traanplaten eruit gehaald en de tegeltjes verder gezet(was maar gedeeltelijk gedaan door vorige bewoners).
De nieuwe ramen zaten er inmiddels in, de muren had ik weer aangesmeerd en gewit, alleen de nieuwe kozijnen moesten aan de binnenkant nog geschilderd worden.
Ik had me net voorgenomen om het dat weekend te gaan doen, nog even een wasje draaien...........
Ja hoor, natuurlijk, een lucht van smeulende kabels......
De wasmachine, had bedacht dat ik het maar op de hand moest gaan doen...zucht...
 
Om niet te blijven zeulen met oude en nieuwe wasmachines bedacht ik dat het handiger was om de vloer in het kamertje maar te leggen zodat daar gelijk de nieuwe wasmachine en droger konden neergezet worden. Dan toch maar daarna de kozijnen te schilderen. Ik ben nu zo'n 2 jaar verder....
 
En ik ben zo blij!!!
 
(en idd de oude wasmachine staat er toch nog en nog geen droger dus toch nog extra zeulwerk)
 
R heeft het kamertje verder afgemaakt met een plank boven de wasmachine en een plank als werktafel. De bladen hebben dezelfde print als de vloer. Lekker licht en toch niet te besmettelijk en oogverblindend(want 's middags staat het zonnetje in dit kamertje). Nieuwe bureaustoel, wat ook nog even zoeken was want de meeste zijn erg groot en erg zwart en dat vond ik niet zo mooi.
 
Hier kan ik nu ook lekker zitten werken als ik thuiswerk ipv in de kelder/keuken waar het 's winters toch wel erg donker is en ik dan echt het daglicht mis. Maar dat zal binnenkort misschien ook opgelost zijn, dat is een van de volgende projecten "de kelder-keuken".
 
Weer wat Billy kasten gekocht
( daar staat mijn huis al aardig vol mee, we kunnen ze inmiddels met ogen dicht in elkaar zetten ;-) )
zodat daar wat knutselspullen in konden die nu in de woonkamer stonden dus
daar heb ik nu weer een aantal vakken leeg....hmm die kan ik dus weer gaan vullen met 1 van m'n andere verslavingen, boeken of kringloopvondsten ;-)
 
 
Ik ben er zo blij mee!!
Of had ik dat al gezegd?
 
Zo fijn! Lekker zitten prutsen of staand aan de bovenste plank.
 
 
En zag je die gekleurde bolletjes wol liggen op die plank?? 

 
Dat worden nu heel veel kleine driehoekjes.
Voor wat zou dat nu zijn he??
 
Enig idee??
 Ben benieuwd of jullie het raden.
 
 
Zo blij..........!!! ;-)
 
 


2 opmerkingen:

CarlaK.be zei

Hallo !
Ik zag je PRACHTIGE polswarmers bij Evelien van Treadyarknot, werd nieuwsgierig en kwam even bij je kijken, om direct volger te worden!
Liefs!

Marbada zei

Gezellig!! Welkom hier.