zondag 10 november 2013

En de 1e prijs gaat naar..............




Ik was gisteren te vinden in de Doelen in Rotterdam waar het BALK-TOP Festival werd gehouden.
Niet in mijn eentje hoor maar met nog zo'n 55 leden van het koor "Seaside Rendez-Vous".

En natuurlijk nog heeeeeeel veel andere mensen van allerlei koren/vocale groepen e.d., het was er druk zullen we maar zeggen.
 
 
Het was erg leuk en ik heb weer hele mooie optredens gezien!!
 
Wij moesten om half 4 in de Arcadis zaal optreden.
Het ging best lekker en tja foutloos is het natuurlijk nooit.
Hier zijn er wat foto's te zien bij evenement-foto.
 
 
Ik heb zelf natuurlijk geen foto's, deze is van het optreden in de Mythe dit jaar.
 
Na ons optreden nog hele goede koren bezocht en genoten in de Grote zaal van de doelen wat een geweldige zaal, zo'n mooie accoustiek.
Wat zal dat super zijn als je daar mag staan en zingen.
 
 
 
Om kwart voor 6 de uitslagen van alle categorieen na het optreden van alle jeugdkoren van de cup song zo'n 250 kinders en dus 250 bekers!!!

 
de originele uitvoering

 
en deze is van een ierse school.
Dus deze komt aardig overeen qua geluid behalve dan dat het in gaelic is.
 
Na een aantal categorien kwamen ze bij popkoren in de 2e categorie .....(tromgeroffel)
 
 
Dat was cool!!!!
We hebben gewonnen!!
 
Dat betekende ook dat we in die supermooie zaal mochten zingen, optreden....
 
 
Die er hier nog leeg uit ziet maar 's avonds toch redelijk gevuld was...
 
 
Hier ons koor vanuit onze bassist z'n positie.
 
Dit was een super ervaring!!
 
 
Deze kreeg ik opgestuurd, het de krant van vandaag (12-11-2013).

Geen opmerkingen: