maandag 28 oktober 2013

Bezigheden

 
Ik verwende mezelf met wat tijdschriften en een boek voor de vakantie.
 
Wat een leuke Roman is de Quiltclub geschreven door Jennifer Chaverini, er zit wel een nadeel aan tenminste voor mij...... als ik dit lees krijg ik ook zo'n zin om te gaan quilten.
Onder het lezen iedere keer de quilt blokken opgezocht om te zien hoe ze eruit zien.
Al die jaren heb ik het weten te negeren maar nu denk ik niet meer, misschien een kleintje...
Wanneer ik dat nu weer moet gaan doen?? Geen idee, misschien maar 's nachts, het slapen maar overslaan....
 
Er is trouwens een hele serie van "Elm Creek Quilt series.
 
 
Deze heb ik nog in Gieten gekocht....
En ik heb al zo'n tijdschriften verslaving.
 
 
Dit leuke boekje met de liefste minidiertjes vond ik er ook nog.
 
 
Natuurlijk had ik ook nog wat wol meegenomen om me bezig te houden.
In herfstkleurtjes.
 
 
Lekkere dik, op pennen 9 voor een heerlijk herfstdekentje, ik ben gek op dekentjes en plaids.
Ik heb 35 vierkanten nodig, ik heb er inmiddels 9 dus nog 26 te gaan.
Het is wol die ik nog had liggen aangevuld met nog wat nieuwe wol. Okergele 'Leona' van de Wibra
en Donker bruine Bravo van Schachenmeyer die ik ergens online had besteld.
 
Het viel me wel op dat wanneer ik ergens langer dan 1 dag ben toch minstens een bank in beslag neem...........
 
 
Zo ook in het huisje en dit was nadat ik het net allemaal een beetje had opgeruimd.
 
 
Of bij R thuis..........
 
 
En zo ziet het er bij mij thuis uit alle verslavingen verzameld om de bank heen.
Of het altijd zo rommelig is?? Hhmmm zo ongeveer wel ja.
De bollen op de bank zitten meestal of in een tasje of in een mand.
Zodoende staan er ook allerlei manden met allerlei bollen met en van allerlei projecten.
Zie je daar links daar ligt mijn tijdschriften verslaving.
In de kasten mijn boekenverslaving
En daar rechts de boot van Sint die ik aan het maken ben voor G.
De boot is zo goed als af en 1 pietje ook bijna dus nu de sint nog en Americo misschien nog wat pakjes. We zien wel hoever we komen.
 
Op de rugleuning van de bank de lapjes van de deken..........
Ik zal morgen een mooiere foto maken zodat het wat beter te zien is.
Dit is een slechte foto. (met telefoon met lamplicht uhuh geen goed idee...)
 
 
 


Geen opmerkingen: