woensdag 18 september 2013

Photo Challenge 17 heet Jacobus

Ik kwam nog een Jacobus in de maak tegen in een emmer waar ik altijd mijn brei werk in doe voor buiten. Hij miste alleen nog een arm dus heb ik 'm even afgemaakt..........
Tenminste dat dacht ik. Bij het vullen kwam ik erachter dat hij helemaal nog geen staart had.
 
 
Ik moet zeggen dat dat toch erg lastig breit zo'n gevulde aap.

#17 Zelf gemaakt
Maar eenmaal af vind ik 'm toch weer helemaal super en in het formaat waar ik 'm in wilde.
Deze is met een dubbele draad Bianca van de Wibra en nog een ff kleur ook van de Wibra.
Gebreid op nld 4,5 en Jacobus meet nu ongeveer zo'n 50cm.
De armen en benen heb ik nog een aantal naalden verlengd.
Zo nu nog 3 Jacobusjes te gaan.............. 

1 opmerking:

Me zei

wat leuk! mooie kleurige jacobussen haha