vrijdag 6 september 2013

Photo Chalenge 5


Deze heb ik voor vandaag:
#5 Voedsel
Dit is een gedeelte van het voedsel wat ik hier heel luxe uit de tuin kan halen. Er staan ook nog aardappelen, mais, 3 soorten sla, rucola, andijvie, aubergine, courgette, worteltjes, peultjes, pompoenen, snijbiet enz enz.

 
Dan staat er nog allerhande fruit zoals, Bramen, frambozen, bessen, appels, peren en pruimen.
 
Verschillende eetbare bloemen en dan nog allerhande kruiden. Dus dat wordt weer afkicken dadelijk als het winter is er gaat wel van alles in de vriezer of wordt ingemaakt maar zo vers uit de tuin is toch echt heel luxe.
 
Die geweldige schaal vond ik in de kringloopwinkel. Ik ben gek op grote schalen en zeker als ik ze dan vol kan leggen met al dit lekkers en mooie kleuren.

1 opmerking:

lucie zei

Leuk!!

O ja, op mijn frutselblog moet ik de reacties modereren, dus eerst toestaan, dat vergeet ik nog wel eens....sorry... ik kreeg nl. heel veel spam