donderdag 11 april 2013

Nog meer

In Diepenheim was ook nog een leuk winkeltje 't Geveltje' met allerlei hebbedingetjes en leuke gezellige mensen. Bij hun vonden we ook dit kleurboek.


Een kleurboek met 31 schitterende tekeningen maar ook een soort doodle tekeningentjes.
(ISBN 978-90-447-3417-1)


Ook hadden ze daar deze leuke en toepasselijke ;-) kaarten van Marius van Dokkum en Gerhard Haderer.
Echt toepasselijk als je met meerendeel 65+ op pad bent.



Geweldige kaarten van bijv. ouwetjes die in het verzorgingstehuis kibbelen over de Stones of the Beatles.
Ik hoop trouwens dat wanneer het mijn tijd is het muziekgenre in de verzorgingstehuizen toch aardig wat veranderd is anders heb ik nu alvast medelijden met de mensen die mij dan moeten verzorgen.......;-))

Deze dan........??
Komt ook wel heel dichtbij. 

Het Achtuurjournaal.

Of deze?? Zo zie ik het ook wel over een aantal jaren.......hihi

Liefde vergaat niet.
In ieder geval hele leuke kaartjes, je moet maar eens neuzen op de site.
of even Googlen.

Na het winkelen zijn we terecht gekomen bij (galerie-lunch-koffie-thee-schenkerij/sieraadmoment) Erve de Wezel waar we heerlijk in het zonnetje een bak koffie en heerlijke tutti frutti cake hebben genuttigd. Een geweldige locatie met ook weer hele lieve mensen.

Daarna was het weer tijd om huiswaarts te keren.
Maar ik heb een heerlijk weekend gehad.

Het is een geweldige streek om te fietsen en wandelen en we gaan er zeker nog eens naar toe maar dan als het nog een beetje warmer is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh ja, die kaarten, geweldig he!! Ik heb er wel eens naar een bevriend stel gestuurd met een afbeelding erop die precies bij hun paste, hilarisch! Fijn dat je weekend zo heerlijk was, kun je er weer even tegenaan :)

Doortje Dartel zei

Geweldig die kaarten en dat kleurboek is ook zo leuk.

Fenna zei

Wat een heerlijke blog.
Prachtige afbeeldingen, zo gezellig.
Ja zo wil ik ook wel oud worden;-)