dinsdag 9 april 2013

Doodle

Oftewel doelloos tekenen. Alhoewel doelloos........
We hadden een feestje van een 65 jarige in een hotelletje in Diepenheim. Nu we toch weg waren hebben we er nog een nachtje aan vast geplakt en om wat om handen te hebben in het hotel, niet op de feestavond natuurlijk want toen heb ik me prima vermaakt, had ik in Delden een paar kaartjes en gelpennen gekocht bij de Zeeman. Zo heb ik me die namiddag en avond ook weer prima vermaakt.

Or just drawing lines.
We had a party from a friend who turned 65 years in a hotel in Diepenheim.
Because we were there already we stayed another night.
Because I always want to do something I bought some cards and gelpen's at Zeeman and made this doodle. 


Ik kan nu eenmaal niet zo goed niets doen.....


I'm just not good in doing nothing.......

5 opmerkingen:

lottebees zei

Wow. zulke mooie dingen doodle ik niet!
Maar wat een leuk en simpel idee

petronille zei

Heb jij dat getekend? Wat mooi! Het doet me een beetje denken aan de opdrachten met oost-indische inkt van de Havo, heel lang geleden....

Anoniem zei

Prachtig!!! Als je niet gezegd had dat je dit zelf getekend had, dan had ik gedacht dat het zo uit de winkel kwam :)

mathilde zei

wow, als je het laat drukken kan je het zo in de handel brengen. Heb je al een Etsy winkel?

Unknown zei

Wauwieee, mooi gedaan hoor!
Eerlijk is eerlijk, je bent best wel een creatalent!
Groetjes,
Lies