zaterdag 9 maart 2013

Handwerk / Crafting

Er gebeurd hier wel genoeg aan handwerk maar dit keer wat zwaarder en hardhandiger.

There's enough crafting going on here but a bit heavier and a bit rougher.


Dit is wat ik vandaag aan handwerk heb gezien, niet gedaan want gelukkig hoefde ik alleen maar heen en weer te rijden.

De oprit wordt vernieuwd en dit is een gedeelte van de betonnen rijplaten van minstens 15cm dik.

This is the crafting I've seen today, not done because I just had to drive.
The ramp fot the car is being renewed this is a part of the concrete ramps of at least 15 cm thick. 

Dat is andere koek!!
That's another story!!

1 opmerking:

La FeMe en Spruiten zei

Toevallig kom ik op je blog terecht en dan vind k het altijd zo leuk om ook een oma te treffen. Even snel je blog doorgekeken en ik ga je volgen. Leuk en afwisselend!
Misschien vind jij het ook leuk om op mij blog langs te komen. Ik heb ook twee give away s die je misschien wel leuk vindt.
Je bent van harte welkom.

Groetjes saskia
Www.lafemeenspruiten.blogspot.nl