maandag 17 oktober 2011

Nadeel/Voordeel

 Elk voordeel heeft z'n nadeel maar zo ook heeft elk nadeel z'n voordeel.
Zo ben ik vorige week ziek naar huis gegaan, enorme hoofdpijn, misselijk, duizelig enz enz algehele malaise dus, aangezien ik al 2 weken op Ibuprofen leefde leek het me verstandiger om terug naar huis te gaan. Dus het enige wat ik dan kan en doe is slapen en een beetje op de bank hangen. Maar ik kan niet zomaar bankhangen dan moet er toch wel wat breiwerk in mijn handen zitten anders wordt ik erg onrustig dus alle tijd om weer eens wat dingen af te maken en bolletjes op te breien.

Zo ook deze sokken voor sdS en de hele inie minies voor uk? sdS wilde ook wel eens gebreide sokken en koos deze wol, Regia Color 4fadig, uit aangezien ik er nog wat van over hield heb ik er nog maar een paar in baby uitvoering gemaakt dus zo moeder zo kind.


Zo had/heb ik ook nog allerlei kleurtjes katoen liggen dik en dun (zelfs nog van de Hema) aangezien ik daar eigenlijk helemaal niets mee doe heb ik er nu maar pannelappen en/of vaatdoekjes van gemaakt. Wordt het in ieder geval weer nuttig besteed ipv nog maar eens een paar jaar stof happen.

2 opmerkingen:

Hetty zei

Dat zijn mooie sokken en sokjes geworden,leuke kleuren.
Dan heeft jouw katoen ook weer dienst gedaan voor pannelappen.
Ik moet ook nodig verder met sokken,maar nu even druk met borduren.
Ik wens jou beterschap groetjes Hetty.

hannah zei

Inderdaad een prima manier om zieke dagen door te komen!