vrijdag 21 oktober 2011

Lief tasje

Ik kwam op haar blog dit schattige tasje tegen. Ik wilde deze ook wel haken en aangezien we in de familie  we weer een lid rijker zijn leek het me leuk om de kleertjes hier in te verpakken.
22 september werd Stella Angela geboren. Een klein popperig meisje.
Als het over 1,5 jaar zo'n dribbelende dreumes is kan ze mama helpen met boodschappen doen en helpen sjouwen in haar eigen tasje.

Ik heb het tasje gemaakt van Royaal van de Zeeman. Het bloemetje en blaadje zijn van wat restjes en zijn uit het boek 100 bloemen om te haken en breien van Lesley Stanfield. Ik heb er nog een bodem ingehaakt op er wat meer bergruimte in te maken. De kleertjes heb ik er in gedaan en het tasje op reis gestuurd naar Stella.

Elk meisje is toch gek op mooie tasjes...???
Dat is net als met schoenen en kleding, kan je nooit genoeg van hebben.

1 opmerking:

Tammy@T's Daily Treasures zei

That is a very sweet little bag. Perfect for gift giving. Hope you had a great day. Tammy