maandag 1 november 2010

Update



Even een kleine update over alle verbouwingen. Ik heb inmiddels 1,5 nieuw dak (huis bestaat uit 2 daken en een heel kleine overbrugging)dus alle potten, pannen en emmers die overal stonden om de druppels op te vangen zijn weer weg. Van de week worden de boeiborden geplaatst en kunnen ze zaterdag de boel afmaken.






De vijver is ook al bijna klaar, van de week ga ik proberen of ik de vissen te pakken krijg dan kunnen die ook naar hun nieuwe onderkomen.




De vloer is ook onder mijn voeten weg althans in het slaapgedeelte dan, de rest is er gelukkig nog.

Maar je begrijpt er is nog genoeg te klussen, maar je ziet het nu opknappen.


Hier was ik erg blij mee, een bonte specht in mijn tuin............ Echt Leuk!!!

3 opmerkingen:

lucie zei

Er komt wel heel wat bij kijken zeg...
maar een bonte specht! super!
geniet ervan

groetjes Lucie

marije zei

Wow Marianne, wat een werk.
Ik zit hier al bijna ingericht en wel op mijn nieuwe stek.
Staat tegenover dat alles straks wel helemaal naar je eigen zin is.
Heel veel succes met het ver-/opbouwen van jouw paleisje.

Anoniem zei

Hoi Marianne,

ik hoop dat jouw verbouwing voorspoediger gaat dan de mijne. We zijn al bijna 2 jaar verder en de heren zijn nog niet klaar met verbouwen... :(
Al is het einde van de verbouwing nu echt in zicht, en worden de klussen wel steeds kleiner.

Groetjes, Christa