zondag 1 augustus 2010

Etiketten / Labels

Ik heb gisteravond nog etiketten zitten maken, het is gelukt maar daar moet ik nog eens een goed programma voor zien te vinden.
Naar het zoeken naar etiketten kwam ik nog een hele leuke site tegen, A Sonoma Garden. Zij heeft labels gemaakt voor op de dekseltjes die je kunt downloaden.
Wat ik ook nog tegen kwam met deze zoektocht zijn hele leuke voorbeelden die al in Word zitten bijv ook cadeau-envelopjes voor geld in te doen e.d. Ik werk hele dagen met word maar dan heb je deze dingen niet nodig natuurlijk. Gewoon bij menu nieuw document aangeven en dan krijg je aan de linkerkant allerlei mogelijkheden zoals etiketten (hmm nie voor mij dus) enveloppen enz enz. Dan krijg je allerlei voorbeelden, ook bijvoorbeeld voor de kerst. Best leuk om daar eens doorheen te spitten.

Yesterday evening I made some labels, I managed but I have to find me a nice program for this. When I was looking for some labels I found a really nice site, A Sonoma Garden. She made labels for the lids which you can download.
I also came by some nice stuff in Word, moneyenvelopes for birthdays for instance. I work a lot with Word but then I don't need that sort of things. In the Menu you go new document and than you get a whole bunch of possibilities on the left side. Nice to look it all up.





6 opmerkingen:

Creative Chaos zei

Yummieee , die jam ziet er lekker uit !!!
Patti xx

Ammerins zei

Hij lijkt me heerlijk! Ik houd het hier toch maar wat bij bramenjam en zo, zo vaak hebben wij geen exotisch fruit in huis - en dan nog, dan is het zomaar op. (Morgen maar weer eens boodschappen doen...)

Catharina zei

Heel leuk zo met je etiketten.
Lekker hoor, tenminste het lijkt heel lekker. :-))

lupineke zei

Met deze tip ben ik heel blij, ik probeer al jaren zelf iets leuks te maken voor op al mijn jam- en chutneypotten, maar meestal blijft het bij min-of-meer mislukte zelfgetekende plaatjes... Dank je wel hoor, ga ik morgen eens proberen! nogmaals groetjes van Lupineke

Marbada zei

Hier staan er ook nog voor op de pot:

http://www.marthastewart.com/article/jam-label-how-to

http://www.vangilse.nl/nl/1/7/155/

Marbada zei

hier is een site die allerlei labels overal vandaan haalt. Zitten echt leuke dingen tussen!!

http://tipnut.com/canning-jar-labels/