maandag 31 mei 2010

Pimpelmees




We hebben een familie pimpelmees in het nestkastje. De kleintjes beginnen al behoorlijk herrie te maken. Vandaag heb ik dat eens even zitten bekijken. Schitterend!! We moeten regelmatig op de rem wanneer pa of ma weer aankomt vliegen. Op het filmpje komen ze rustig aanvliegen normaal gaat dat zo hard dat ik iedere keer in gedachte zo'n vogeltje met z'n snaveltje achterin dat nestkastje gepint zie zitten. Zo'n tekenfilm effect..... ploiiiiinggggg!!!

Ook heb ik geprobeerd om er foto's van te maken, dat is nog een hele toer!!! Ze vliegen precies in en uit wanneer je net gefotografeerd hebt of net weer gaat fotograferen(veel beeldjes achter elkaar(sportstand)). Dat is echt niet te geloven!! Ik ben blij dat we tegenwoordig digitaal hebben anders had het me aardig wat rolletjes gekost.



Geen opmerkingen: