maandag 18 mei 2009

Shag, Whiskey & Botox


Van Breien is niet veel gekomen van de week en het weekend. Deze keer was het weer zingen, zingen en natuurlijk zingen!!!
Afgelopen vrijdag was het weer Zangarage van A lot of , daar heb ik het nummer "Summertime" gedaan. Wat naar zeggen goed ging, zelf heb je altijd kritiek omdat je het anders in gedachte had. Dus ik ga er maar vanuit dat het redelijk was.........

I didn't do much knitting because this week I sang, sang and...............euh....sang!!! Last Friday ist was Zangarage(singingarage) organized by A lot of and I did "Summertime"there. It went well they said, so I count on their judgement.

Een paar weken geleden ben ik gevraagd om bij een Project-band genaamd Shag, Whiskey & Botox te komen zingen. Natuurlijk zeg ik daar ja op, zingen vind ik altijd leuk!! Deze hadden 17 mei een optreden samen met Fools Circle in "de Biet" in Zierikzee. Dus na 2x oefenen ben ik meegegaan naar het optreden en heb wat achtergrond mee gegalmd!! Voor mij de eerste keer een optreden in een echt Café. Een ding is duidelijk, ik vind het toch wel erg leuk dat optreden.

A few weeks ago they asked me to come and sing in a Project-band called Shag, Wiskey & Botox, so I said yes. May 17 they had a "concert in a Bar along with the band "Fools Circle". It was the first time for me I had a real concert in a bar and guess what ....... I really liked it.

Ik heb nog wel de 2e streepsok gemaakt en nog een nieuw babyslofje gestart, foto's volgen.

Geen opmerkingen: