woensdag 8 april 2009

sokken met liefde /socks with love


Ik had het een paar berichtjes terug over de yahoo-groep Knitting with love, natuurlijk heb ik me daar ook bij in geschreven. En je weet het inmiddels al, als ik dat doe dan moet ik er ook wat aan doen........ dus zo gauw ik bij het inschrijf-mailtje op verzend druk dan gaat mijn hoofd malen, sprint ik naar boven op zoek naar sokkenwol en andere restjes. Dan kan ik kleurtjes en soorten bijeen gaan zoeken om dan ongeveer in te schatten hoe groot ik ze zou kunnen maken en op welke manier.





Nou hier zijn al 2 creaties en de 3e staat al op de pennen.

de blauw grijs gestreepte zijn voor maatje 18/19 dus een peutermaatje en de andere zijn wat dikker van materiaal en voor maat 26/27

A few blogs ago I told about Knitting with love.
I joined this group, so when I sent my joining-mail my heads is spinning in thoughts. I go upstairs to look for sockyarn and see wat to create of it. I created 2 pairs an the third is on the needles.


Deze hebben er helemaal niets meer te maken en kleuren ook niet bij de sokken maar ik vind ze helemaal Super!!
RANONKELS. Zo mooi!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi marbada wat een leuke sokken heb je weer gebreid leuke kleuren hoi kom je op Yahoo ik probeer het ook wel een maar dan is het gebeurt of ik snap het niet.je moet wel een boel wol hebben voor al die leuke dingen en patronen voor te mazen .mijn moeder had ook zo veel van dat spul maar alles in een onbewaaktogenblik kwijt geraakt .fijne paasdagen ineke

Marbada zei

hoi Ineke, Je kan gewoon naar de Yahoo-group via de link op mijn blog van Knitting for love. Maar dan moet je jezelf aanmelden en wel lid van worden als je meer wilt zien.
Anders moet je me maar eens een mailtje sturen als het niet lukt.

Creative Chaos zei

Hpi Marbada , wat een schattige sokjes !! Ik hoop dat je hele fijne paasdagen hebt !
Patti xx

Martine zei

die sokjes zijn super schattig :-)