maandag 27 april 2009

De gouden draad / The Golden thread


door...............

- de natuur, zon maan en sterren

- Bretagne, Menhirs en Dolmen

-Water, de zee, waterdieren (dolfijnen, walvissen en watersalamanders)

deze dieren/dingen maken iets in mij los en geven mij energie.

Deze mandala heb ik ook nog op vakantie gemaakt. Het leuke vond ik wel dat toen ik de volgende dag een paar sjaals kocht (drong pas 's avonds tot mij door) het zo'n beetje dezelfde kleuren waren als in de mandala .

Hoezo voeden kleuren................

The golden thread through.................

- Nature, sun, moon and stars

- Brittany, Menhirs and Dolmen

- Water, sea, aquatic animals (dolphins, whales and water salamanders)

these animals/things do something to me and give me energy.

I made this mandala on holiday too. The peculiar thing was when I bought 3 scarves the next day that they were the same colors as in the mandala.

What about colors feed ................


3 opmerkingen:

Martine zei

Heel mooi vind ik deze mandala. Verzin jij dat helemaal zelf, de opstelling en zo? Hoe lang doe je over één tekening?

Marbada zei

Hoi Martine, ja net zoals het breien zwerven er honderden afbeeldingen/patronen/ideeen door mijn hoofd. Hoe lang ik erover doe.... dat verschilt. Die met de bloemen heb ik een paar uurtjes over gedaan. Maar deze lukt opeens niet meer dus dan stop ik ermee, wanneer ik het dan de volgende dag ofzo oppak gaat het weer vanzelf. Soms heb ik het wel in mijn hoofd maar kan ik die dag gewoon niet tekenen...... dus dat gebeurd ook. Dan is het soms pas weken later dat ik het weer oppak.

MariecusBruyn zei

Dit is een heerlijke, verbonden mandala, zeg!
Prachtig hoe je het opgepakt hebt, en in zachtheid zo'n stevige kracht hebt neergezet.