dinsdag 24 maart 2009

Knitting With Love

Ik kreeg van Marije de vraag of ik een stukje wilde plaatsen over de Yahoo-group Knitting with love Natuurlijk wil ik dit doen. Het is een groep die ontstaan is uit de Yahoo –sokkenbrei-groep. Deze wilde de Stichting Roemenie hulp helpen. Omdat ze uit de sokkenbrei-groep ontstaan zijn breien ze hoofdzakelijk sokken voor de Stichting en ……MET LIEFDE. Ten eerste vanwege hun hobby breien en ten tweede voor dit goede doel.
Niet alleen Sokken/sokjes zijn welkom maar ook mutsen, dassen, wanten maar ook restjes wol. Toen ik samen met Jannie Riemens ,"Kleren voor Kikaberen" opstartte, kregen we echt mega veel wol binnen, Restanten maar ook zakken vol nieuwe bollen wol. Ik hoop dat voor dit goede doel hetzelfde gebeurt, en dat er heel veel mensen zich aanmelden om te helpen.
Zoals te zien is op de foto’s leven de kinderen onder erbarmelijke omstandigheden en zijn de kinderen altijd weer dolgelukkig wanneer er weer “nieuwe” kleding wordt uitgedeeld.
Wanneer u voor dit doel wilt breien kunt u zich aanmelden bij de Yahoo- Group Knitting with love en als u op een andere manier wilt helpen is er altijd de mogelijkheid contact op te nemen met Marije . Wanneer u in de buurt van de Drechtsteden woont is er de mogelijkheid om het af te leveren of eventueel op het op te laten halen.

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi marbada wat een goed altenaar tief om voor roeminiee wat te breien ik ben er vooe een paar jaar geleden geweest . toen was er niets maar ik hoop dat het er wat beter word . er gaat heel wat spul naar toe .en wat een wol heb je gekregen voor de kika en misschien om te breien voor roeminiee ik heb wat kika spullen van de winter op gestuurt naar de kia om te verkopen ook die zak van je site. ik was van middag bij zeeman voor wol . ze hebben heel weinig en de kleuren die je mooi vind kregen ze niet meer en bestellen ook niet .wachten op het nieuwe seizoen en bij wibra was altijd de zelfde kleuren.nu zoek nog maar naar leuke dingen om temaken.grtj ineke