dinsdag 31 maart 2009

Hollandse Mutsen / Dutch Hats

Nee....... ook de mutsjes gaan gewoon door alleen niet elke dag 1. Het lukt me gewoonweg niet. Ik loop er nu ongeveer 12 achter........, maar ik heb met al mijn wijsheid besloten dat ik niet achter loop maar dat ik er al een heleboel heb gemaakt.
Ik heb altijd zoiets als ik dat ben aangegaan dan MOET ik dat ook elke dag waar maken en dan lijkt het bijna op werken.


En dat is gewoon raar!!!!


Ik heb hollandse mutsjes gemaakt 2 in "delfts blauw" en klompjes (nr 15 en 16) en 2 met tulpen (nr 17 en 18).

Nr 19 is "an Unoriginal hat" die ik hier vond. Iets dunnere naaldjes dan het patroon aangeeft en je hebt het in baby-formaat.

The Hats are still going strong but not as strong as I promised, one hat a day. I just can't manage that. So I've appr. 12 hats short.
With all my wisdom I decide that I'm not short on hats but I made a lot of hats. I always got this Have To when I'm joining such groups and its going to feel like working.


And that's just weird!!!


I made some "Dutch" hats. Two of them in "Delfts blue" with little clogs and two with Tulips.

And nr 19 is "an Unoriginal hat" wich I found here. Just some smaller DPN's then the pattern says and you've got baby-size.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah schattig hoor die mutsjes :) Zijn het zelfverzonnen patroontjes?

Jet zei

Hoi, ik heb de counter via jouw blog ook op mijn blog gezet. Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of er mensen zijn die mijn blog lezen. Ik heb nog nooit een reactie gehad. Ik doe het nog maar 2 maanden. Ik vind het altijd erg leuk om blogs van anderen te lezen, vooral om te kijken of er meer mensen zijn die hetzelfde doen als ik. Veel succes verder. mijn blog is Jets atelier.
Groetjes Jet

Marbada zei

Heey Klina,

Het is gewoon een basispatroontje waar ik iedere keer op verder borduur......hahaha
Het patroontje staat ergens tussen de reacties. bij het bericht "40 mutsen"

MariecusBruyn zei

hey wauw, eindelijk van de "moet" af :)
Als je het mag doen, dan is breien toch veel leuker, hè. En je variaties zijn prachtig!

martine zei

ze zijn weer heel erg schattig!

hannah zei

Mooie mutsjes. Waarom wil je er elke dag één breien? Is dat een soort Knitalong?