woensdag 7 januari 2009

Weer verleiding / Temptation Again

Nu niet van bolletjes wol............


Ik zou deze week weer voor hele dagen gaan werken.
Dat is gelukt ......ahum, de maandag tenminste.
Dinsdag sloeg de volgende verleiding toe.
De verleiding om al vanaf 14.00 uur vrij te nemen en naar een schitterend stuk natuur toe te rijden, 't Schenge vlakbij Wolphaartsdijk(zld), en daar de schaatsen onder te binden.
Aangezien ik geen bezwaren kon bedenken (en mijn baas gelukkig
ook niet) ben ik maar gezwicht voor deze verleiding en ik kan je vertellen ik heb ervan genoten!!!

Het was gewoon super!! Deze foto's zijn van vandaag(mijn baas vond het vandaag gewoon weer
goed ;-)) maar gisteren was het nog meer SUPER!! Door de sneeuw en de temperatuur die op gelopen was tot +5*C vandaag was het ijs zacht. Ik hoop dat het vannacht genoeg gaat vriezen om er weer zo'n Super mega baan van te maken.
Maar gisteren:
Heerlijk zonnetje, heenweg flink werken, tegen de wind in en dan op de terugweg de traktatie met een kleine afzet vloog je al over het ijs met het zonnetje lekker op je gezicht. En schitterend ijs, redelijk vlak weinig scheuren.

Dan voel ik me zo gelukkig!!!
Ik hoop dat we er nog een beetje langer van kunnen genieten.




Another Temptation.........yes!!!

I would be working full days again, that I did euh......monday at least, but Tuesday there was the temptation calling me, everytime I looked out of the window. Because I couldn't think of any reason not to (and my boss didn't either) I took 2 hours off and drove to a lovely spot of nature and went skating. It was marvellous!!!! I really enjoyed it. Good ice and wonderfull sunny weather.

I went again today so I took some pictures. As you can sea it was already melting by the snow and the tempeture was up to +5*C. Hopefully it will be freezing enough tonight so that I can give in to the Temtation again tomorrow, maybe.....when my boss allows.

So this time not skeins but skating.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha wat is dat toch met dat schaatsen. Een collega van mij nam ook al een paar uurtjes vrij vandaag om te gaan schaatsen. Mij te koud...en te glad ;-) Geniet ervan voor je het weet is het weer voorbij!

MariecusBruyn zei

Dit kende ik helemaal niet hier in België, maar nu met een Nederlandse vriend en zijn invloed kan ik het heel goed begrijpen! Volgens mij zijn Nederlanders zowat op het ijs geboren.
Ik hoop dat je nog lang lang lang kan genieten van het ijs!!!!
Mijn kids zijn vandaag met de klas aan 't genieten van het ijs (als alles goed is tenminste, maar daar gaan we maar van uit)