dinsdag 23 december 2008

Nieuwe voorraad / New stash



Af en toe ga ik in de fout door op de site van tommies wol te kijken. Opruiming, andere mooie wolletjes........mmmmm er is altijd wel wat.

Met het ziek thuis zitten ben ik ook verwend/gewend geraakt aan wollen eigengebreide sokken. 's middags krijg ik het dan koud en ga dan op zoek naar wollen sokken ik heb nog maar 4 of 5 paar ofzo dus nu heb ik iedere keer koude voeten met gewone dunne sokken aan. Dus een goede smoes om nog wat bij te bestellen. Ja ja ik weet het ik had ook al wat gekocht op de beurs en inderdaad deze heb ik nog niet op gebreid maar ik vond het toch een goede smoes.............



Sometimes I make big mistakes, for instance bij looking at the site of tommies wol. There's always something I really like. The past few weeks at home I did get used of handknitted socks so now I've got cold feet when I wearing my thin cotton socks. So I thought that was a good reason for bying some new stash. Yes I do have some sockyarn, but............. ;-)

So this is what I bought now:
Dus dit heb ik nu gekocht:

  • Regia Silk - ijsblauw 55% wol, 20% zijde, 25% polyamide
  • Regia Softy Color- blauw gemeleerd 39% wol, 61% polyamide
  • Sugar & Spice- Aqua gemeleerd 41% scheerwol, 34% katoen, 25% polyamide
  • Hand geverfd garen - oranje gemeleerd 41% scheerwol, 34% katoen, 25% polyamide
  • Dus ik heb wel een klein beetje het idee wat ik met mijn kerstdagen ga doen...........
    So I have some ideas what I'm going to do this christmas................

    4 opmerkingen:

    Anoniem zei

    Mooie wolletjes! Ik vind de oranje-kleurige het mooiste. Lekker warme tint!

    Anoniem zei

    Mooie aankopen hoor. Ja, als breiliefhebster liggen de verleidingen altijd op de loer.

    MariecusBruyn zei

    Ik zit hier hardop te lachen, mijn kids komen al kijken wat er aan de hand is :)
    Ik heb daar noooooit last van, om een extra bolletje te kopen (uhum, kuch kuch) Denk dat ik momenteel zo'n 8 bolletjes in de wacht heb liggen :)
    Maar zelfgebreide wollen sokken zijn zoveel warmer inderdaad! Alleen spijtig dat ik zoveel last heb met de tweede sok. Alhoewel... het begint de laatste tijd te betern, dus wie weet!
    Ik wens jou alvast lekker warme voeten toe en hopelijk snel ook weer een goede gezondheid. En natuurlijk veel gezelligheid tijdens deze dagen!

    MoniqueB. zei

    Ja lekker! Ik heb ook op zulke dagen mijn Sockwars Sokken aan!
    prachtige kleuren.
    Hele fijne kerstdagen en een warm 2009!