zondag 26 oktober 2008

Super Scroll Socks


De Scroll Socks van Sockamania zijn af. Ik had ze meegenomen naar de beurs om de laatste pennen te breien maar aangezien ik voor Kika heb zitten breien heb ik ze onafgemaakt weer mee terug genomen.
Thuis gekomen maar gelijk afgemaakt want ik wil ze naar iemand sturen dan kunnen ze gelijk maandag op de post.
Degene waarvoor ze bestemd zijn is iemand die breiers ok vind maar sokkenbreiers onmisbaar zijn.
Ik heb ze gemaakt van Regia Color 4 fädig. Ik vind de kleur geweldig, gelukkig krijgt Tommies wol weer nieuwe voorraad binnen van deze kleur zodat ik voor mezelf ook nog een paar kan breien.


Super Scroll Socks Sent To Someone Else.
Yes I fished them!! I think I sent them monday to someone who thinks that knitters are ok but that the world can't do without sockknitters.
I thought that was a really nice thing to say.

I knitted them with Regia Color 4 fädig and I love the color.
The pattern is the other thing I really loved, can't wait for the next one.

1 opmerking:

Anoniem zei

ja, ze zijn erg mooi! mooi patroon ook, dat ga ik ook op mijn "verlanglijstje" zetten :-)