donderdag 18 september 2008

WOW!!

Ik had me ingeschreven bij Sockamania een paar weekjes terug en ik zag tot mijn verbazing terwijl ik aan het zoeken was naar het nieuwe patroon dat ik gewonnen had en een streng wol mocht uitkiezen.

Ze heeft zoveel moois op de site staan dat ik eigenlijk niet zo goed kon kiezen. Dus had er een paar aangegeven die ik wel erg mooi vond, dus Anni heeft me verrast met deze.............-->

Dank je wel Anni

Just the first month, the first sock of Sockamania and I won............

Yesterday I got a parcel................... It was the yarn I had chosen.
Sea green 100% Merino 4ply.

Really love the colour. Don't know yet what I'm going to make out of it.

Thanks Anni!!!!


En ik ben maar eens begonnen aan een nieuw vestje een assymetrisch model met ajourbanen.
Paars!! Hoe kan het ook anders. Het is van Zareska 70% Acryl en 30% Wol op naalden 4.
Het schiet best lekker op. Dat moet ook wel want ik heb er nog wat meer op mijn verlanglijstje staan, nog een bruine, cyclaam, rood en donkerblauwe.

Bij Knitty zag ik nog een heel leuk patroon staan "versatility" dus deze zal ook op mijn verlanglijstje verschijnen maar misschien van een van de bovenstaande kleuren. Is tenminste 2 in 1.

I casted on a new cardigan, Purple ......what else!!
It really is a quick knitter and that's just what I need because I want to make some more cardigans. A brown, pink, red and a dark blue.
I saw a very nice pattern at Knitty "versatility" so that's an other one.

Geen opmerkingen: