zaterdag 9 augustus 2008

Weer gedaan......... / Did it again.........

Ik heb een tic (ik heb er trouwens meer dan 1...........!!!) en iedere keer trap ik er zelf weer in!!
Dit houd in dat ik niet 1 project op de pennen heb staan maar toch minstens een stuk of 10!! En dan ook WEER NIEUW op willen zetten.

Zo ook nu weer spoken er een heleboel patronen door mijn hoofd die ik graag wil breien en dan dus ook op de pennen wil zetten. Alleen het vervelende is dat daardoor de meeste nog jaren blijven liggen.


Ik heb nu deze weer op de pennen gezet en wil met dit patroon en wol een vest breien.


I've a tic (uhum I've more than one......!!)
When I am knitting there always spooking all those beautifull knittingpatterns through my head and then the madness strikes............ I want them on the needles and I'll put them on needles. So I'll always have about 10 projects on the needles. And I did it again!!!

I did finish some things on holiday but I still have a lots to finish and now I cast on this pattern wich I 'll make a cardigan in green/blue. I did finish the Little Flower Socks and a lavender pouch from an old magazine wich got marvellous patterns.

Nu had ik met de vakantie best wel weer wat afgemaakt en
de laatste tijd nog wel wat projecten zoals The Little Flower Socks,
en dit Lavendel zakje uit een Ariadne van 1982
Maar dit ligt er nu nog allemaal:

- nieuw patroon Kika / new pattern Kika bear
- dekentje kika afwerken / blanket kika
- hele boel lapjes voor kika truitjes / patchwork pieces for kika
- Firestarters
- Bayerische sokken/socks
- Tas / Bag
- Paars vest / puple cardigan
- ajour vest / lace cardigan
- Chevron das / Chevron scarve
- Kindertruitje / childs sweater

en dan hetgeen ik allemaal nog vergeten ben te noemen.

And than all the things I forgot......then the're a lot of patterns Screaming out loud!! And to make the disaster compleet I bought some new sock yarn today....................

Er ligt ook al weer een hele stapel patonen te roepen!!! Dan ook nog tot overmaat van ramp heb ik vandaag ook nog deze nieuwe sokkenwol gekocht!!!


1 ding weet ik zeker het komt nooit meer goed met mij...............

1 thing I know for sure I'll never turn out right ever again....................

1 opmerking:

Ati zei

Hallo, ik denk dat het heel goed met je komt :-)) breien is zo ontspannend. Ik heb heel wat afgebreid in mijn leven, altijd lagen er wel pennen met wol op de bank. Nu zag ik op je blog van die leuke sokken van meerkleurige wol. Dat lijkt mij ook wel lekker in de winter. Kun jij mij vertellen welk merk en soort wol het beste is en hoeveel ik nodig heb voor een stel? ik heb maat 42.In september kom ik weer in Nederland en wil ik wol kopen. Alvast heel erg bedankt!