dinsdag 11 december 2007

Pay It Forward


Ik had het al een paar keer op diverse blogs zitten lezen en ik vond het een echt leuk idee net zoals de magische bol. Maar er was 1 probleem ik had nog geen Blog!!!
Nou was ik dit al een tijdje van plan dus was er nu nog een extra reden om eens te starten met een eigen blog. Toen er een paar berichten opstonden heb ik me bij http://frutsels.blogspot.com/ aangemeld.


Dus nu het volgende, wie worden mij 3 PIFfers???

Want dit is de opzet voor diegene die het nog niet kennen:


Het principe is gebaseerd op de film 'Pay it forward', een mooi utopisch verhaal over de wereld verbeteren en dan bij jezelf beginnen. Een jongen op school bedenkt voor maatschappijleer een soort kettingbrieftheorie: indien hij iets échts goed doet voor drie mensen, dan moeten die drie mensen ook weer iets échts goed doen en dan heb je na verloop van tijd een ideale wereld waarin iedereen elkaar helpt! (stukje gekopieerd van Judith haar blog).


Dus wanneer ik nu 3 piffers heb mag ik voor deze mensen presentjes gaan zoeken. Door hun blog te lezen kan ik op zoek gaan naar presentjes die bij deze mensen(hopelijk) passen.


Dus heb je een blog, en wil je de belofte aangaan om voor 3 mensen iets goeds te doen.............

Dan zie ik graag je blognaam bij de reacties verschijnen

2 opmerkingen:

lucie zei

Hoi

Ik wil je even nog wat vragen over je pif bij mij, wil je me even mailen? luciesollie@zonnet.nl

groetjes Lucie

Nana zei

Hoi, geet het nog wat worden met die pif??
P.s. de hotlink die je aan mijn naam gekoppeld had werkt inmiddels niet meer. Zou je di ekunnen veranderen in www.babbelwijn.hotforum.nl?
Alvast bedankt en ik hoor graag van je hoe het met PIF gaat.

Groetjes, Diana